silikonmuskler

Läste precis att man kan spruta in silikon så att det ser ut som man har muskler. Det här har tydligen blivit vanligt bland killar att göra det istället för att gå till gymmet. Vad tycker ni om det här?
Själv tycker jag att det är väldigt patetiskt. Varför går man inte och tränar och får äkta muskler istället för att fejka. Har folk blivit så lata så man inte ens orkar träna längre.. Köper inte det här med att folk säger att dom inte har tid att träna heller. Bullshit, man kan om man vill!
Oavsett hur mycket man har att göra finns det alltid tid för att träna en eller två timmar i veckan iallafall. Det är ju bara att träna en timme innan jobb/skola.
Jaja, alla tycker vi olika..
Nu ska jag städa min garderob, sen blir det till att packa inför helgen. Åker ju till Kramfors på tävling. Sen stannar jag där mån-tis för att checka tennisgymnasiet. Kommer ju troligtvis flytta dit och gå gymnasiet. Men jag vill först se hur det är där och så, därför åker jag upp dit nu då :)
Men nu måste jag fortsätta, skriver senare,
puss

Kommentarer
Postat av: Kal

Gör det biffSara!=)

2010-09-23 @ 18:06:00
Postat av: Kal

oj läste sedan resten av inlägget...hahaha

2010-09-23 @ 18:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0