SOFIS MODE

Kom hem från kören där vid kvart i sju. Slutade egentligen kl sex, men jag, ingrid och lotta gick till gungorna vid snorres typ och pratade om allt mellan himmel och jord. Fast mest om politik, haha typiskt oss att diskutera om sånt. Sen gick jag hem och åt kyckling, och min katt åt upp benen på kycklingen. Mm, gott!
Just nu sitter jag i soffan och läser Sofis mode, den bästa och även den enda mode tidningen jag läser. Rekommenderar den stark! :)
Om jag hittar nåt fint så visar jag det här om en stund, så ha ögonen öppna. He-he.
Oh, såg nu att det är Idol om fem minuter också! :D
Lovely, men jag måste hinna plugga också.. gah. Aja får se hur det blir med det,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0