SVERIGESTELIVISION

Hej hej!
dålig uppdatering idag, men har städat ända sen jag kom hem från school..
Mamma fick panik för att på fredag kommer SVT hem till oss för att min lillebror ska vara med i det här barnprogrammet, REA. Dom ska spela in här hemma så nu tvingar mamma oss att städa varje litet hörn. Överdrivet tycker jag, menmen..
Nu ska jag iallafall iväg på träning.
Bjuder på en bild från augusti också, hinner inte ta nån bild nu så ni får stå ut. Ska försöka fixa lite bilder från Lotta ikväll också. Får se hur det blir med det, men om jag får tag på dom så lägger jag upp dom här efter jag tränat :) Annars hörs vi lite senare med någon ointressant bild;)
Visst låter det toppen, hehe !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0