livet leker och rullar

Lite mer bilder från England, alla dessa är från våran dagstripp till brighton. Underbart var det! Sista bilderna kommer i morgon..
Hade verkligen en toppendag med klassen idag! Skrattade en heeel del. Efter vi hade spelat ishockey, basket, fotboll, friidrottat och simmat åktes det en hel del rutschkana och badades i bubbelpoolen vilket fick bli avslutetet på en väldigt fin skoldag.
Efter skolan tog jag mig till Wargen för ännu en gymnasieföreningsintervju. Åkte sen fort hem, åt och sen drog jag mig in till stan igen för den sista intervjun. Kan säga att det har gått bra, dock går jag inte ut med mitt beslut än i bloggen.
Nu tänkte jag hoppa ner i sängen.
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla lite mer bilder för jag har inte riktigt uppfattat var du har varit

2011-08-31 @ 16:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0