imorgon är det 11 dagar kvar till julafton, fatta kul.

Skolan sprang iväg på en sekund idag(ironi) och vid kvart i fem sprang jag från skolan upp till tennishallen i snöovädret. Blev stoppad av några polisbilar och blev blind av det starka blinkande blå ljuset. Och nej det var inte för att jag sprang över gatorna medan bilarna halkade fram på isen som de stoppade mig. Det visade sig att det även fanns två brandbilar bland allt blinkande ljus. Det var tydligen någon i huset nedanför tennishallen som försökte baka inför julen.
Tog mig igenom en jobbig träning och har nu även checkat av en del läxor. Nu tänkte jag krypa ner i sängen och läsa. Imorgon väntar morgonträning och förhoppningsvis luciatåg en la colegio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0