jag har koncentrationssvårigheter och jag kan inte sova. gött.

Kvällen gick åt till att plugga. Gick inget vidare då jag tänkte ta en fem minuters paus för att checka mitt fb-beroende. En timme senare stänger jag ner fb och börjar fundera på vilka bloggar jag inte läst den här fina dag. Kommer på mig själv innan jag hinner ta mig in på den första bloggen som kommer upp i mitt huvud och hamnar en kvart senare i soffan med en morot i handen som matchade både min tröja och nagellacket dagen till ära. En halvtimma innan klockan slår tolv bestämmer jag mig för att göra klart allt plugg. Drygt 105 minuter senare tänkte jag nu dra mig mot sängen för att sen imorgon ta mig upp för morgonträningen. Jag har något problem, och behöver lov.

Kommentarer
Postat av: Kalle

haha,typiskt dig att bli klar med plugget kl halv 2 på natten

2011-12-07 @ 21:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0