Umeå

Hej alla fina bloggläsare!
Jag vet att det har varit väldigt dålig uppdatering dom senaste dagarna, jag ska försöka bättra mig. Hann inte skriva något i torsdags för att jag hade fullt upp med att packa och fixa. Åkte nämligen iväg till Umeå tidigt i fredags och var där över helgen. Såklart var det tennistävling. Gjorde min sämsta tävling i hela mitt liv, men slutade ändå som tvåa i dubbeln och trea i singeln. Hade som tur var mina fina tennisvänner att ha kul med. Tänkte jag skulle bjuda på lite bilder från helgen, och jag vet att dom kanske inte är så intressanta men det får ni ta! Tänkte att ni ville vila ögat på något..
Nu blir det plugga lite, sen ska jag sova. Imorgon kan ni räkna med mer blogginlägg, så stay alive !;)
puss
frestande? den översta bilden, ja.

Kommentarer
Postat av: charlie

hihi, tack sara men jag tog sovmorgon så det blev plattat istället ;)

naw, söta småtennisbarn! :D <3

2011-01-25 @ 14:40:58
URL: http://charlieemmas.blogg.se/
Postat av: Alex från Umeå igen, du vet killen som steker

vad hände med att Robert Rasmussen hamnade på denna blogg, skäms lite inombords

2011-04-20 @ 00:23:03
Postat av: Alex från Umeå igen, du vet killen som steker

vad hände med att Robert Rasmussen hamnade på denna blogg, skäms lite inombords

2011-04-20 @ 00:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0