Dagens outfit + yran tidning

Blev inge Norge idag, lika bra tycker jag. Istället drog jag, systeryster och mamma in till staden för en liten shoppingrunda. Tyvärr så blev jag packåsna för min systers påsar istället för egna påsar.
Just nu kryllar östersund av folk från hela världen, men framförallt norskar. Det är nämligen fotbollscup, storsjöcupen, nu. Alltid lika roligt!
Har läst igenom yrantidningen nu också, blev sjukt besviken över att schemat under torsdagen är sämst... besvikelsen.
Nu ska jag ta mig en kik på alla kläder jag ska köpa när jag får min lön. Yeyy.
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

var i helvete har du löpt skärpet och vid vilken jävla tidpunkt?

2011-07-07 @ 15:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0