tillbaka från kramfors

Här kommer lite bilder från min helg i Kramfors, och lite senare kommer bilder upp från dagens spexfoto i skolan.
Hade iaf en rulig helg. Fick träffa massa saknade personer och mycket skratt blev det. Dock gick inte tennisen något vidare, men det är en annan sak!
Idag har niorna på skolan haft spexfoto. Min klass kladdade på oss en massa blå färg och vita kläder, vilket resulterade i ett helt gäng med smurfar. Sjukt bra blev det! :D
Resten av dagen har jag tillbringat till läxor ute i solen. Har fortfarande en massa kvar, men orkar helt enkelt inte mer.
Fast jag måste.. bilderna från spexfotot kommer upp senare!
puss

Kommentarer
Postat av: alexthaman + mästarna <3

jönne

2011-05-13 @ 18:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0