sari och lotti

älskar dig min älskade vän.
Hej där alla bloggläsare! Hann aldrig slänga iväg ett inlägg innan jag åkte. Just nu befinner jag mig i alla fall i Stockholm sen två dagar tillbaka. Spenderade dom första två nätterna och dagarna med Lotta. Ä N T L I G E N. Ikväll var det meningen att allt skulle avslutas med världens bästa rihannakonsert. Efter 45 minuters väntan(i ett fullsatt globen) går det ut en man på scenen och meddelar att konserten blir inställd. Gråt. Besvikelse. Sjukligt deprimerad just nu..
Nu sitter jag hemma hos älskade kusinerna, där jag sover inatt. Imorgon drar jag och Emelie vidare till London. Får Ä N T L I G E N träffa min kära syster. Härligt!
Kommer hem på sändag kväll, så förvänta er inget inlägg fören då.. Ha det så bra!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0