Hittar ni mig i publiken??

Bilderna är från andreaswijk.se
Dagen har varit bra. Regnet har gjort mig överdrivet trött dock, men det är sånt man får ta. Hann inte med något annat än skola och träning idag. Nu har jag chillat framför idol och hollywood fruar. Inte helt fel.
Fick precis ett sms från Linnea. Hon hade hittat mig på Andreas Wijks blogg. Han och Kenza håller ju i modelljakten, så han var ju såklart i östersund i helgen. Jag fastnade inte bara på tre intervjuer utan också på hans blogg. Trevligt. Bara jag som kollar in i kameran dessutom(eller möjligtvis kikar in honom), himla linslus jag är.. suck. Fann också min snygga vän Lotta på bild. Hur coola? Om ni vill kan ni ju kika in bloggen här, bläddra bara en bit ner så hittar ni det!
Nu tänkte jag snart dra mig mot sängen(!!?!?!??!!?!?!?), imorgon väntar första morgonträningen för den här veckan.
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa bilderna säger ju allt när Ivarsson är Wijk "look a like" Skämt på alla tjejer som tycker han är sveriges finaste :( dock kan han sjunga imellanåt men bara ibland. Jävla bloggvärlden kan dö :(

2011-09-06 @ 21:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0