äntligen lov

Efter flera veckor med lite sömn, mycket läxor och en massa annat har jag äntligen fått lov. Däckade klockan tio(ni som känner mig vet att jag inte somnat så tidigt på dom närmaste två åren ungefär!!!..) igår i min säng, medan jag höll på att skriva på sista inlämningsuppgiften innan lovet. Vaknade imorse efter cirka 13 timmars sömn med världens förkylning. Sååååklart ska man bli sjuk på lovet, vad annars liksom? 
Idag har det fixats och donats här hemma. Städade varje liten vrå i mitt rum och njöt av vår-solen. Nu tänkte jag sova så att jag blir frisk. Önskar er alla en glad påsk!
update: nej, jag har inte klippt av mig håret. Det var ett sent aprilskämt.. Så ni kan vara lugna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0