Grattis i efterskott j.jansson numera 18 hela år, du får en hel rubrik tillägnad bara för dig!

Bilden togs inte idag, den är helt random och den är inte i bra kvalitet. Men ni vill inte se mig just nu.
Dagen har varit fullspäckad. Tog mig till skola kvart i nio för yoga med klassen. Blev bjudna på saft och bullar av våran snälla psykologilärare, score! Sen slutade jag runt fem så då drog jag och Rebecka ner till gymmet och köttade lite. Efter det kom Elin ner till gymmet så då körde vi spinning, innan jag drog mig hem från gymmet runt åtta. Nu har jag ägnat kvällen till att vila. INGA LÄXOR och NEJ jag skämtar inte. Fett skönt med en ledig dag. Nu ska jag sova så jag blir frisk till helgen!

Kommentarer
Postat av: Jansson

Oj oj vilken ära!! :)

2012-02-17 @ 08:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0