smygkik

Har sutit i x antal timmar med bilder från Gran Canaria. Efter att ha rensat bort ungefär hälften har jag nu bara drygt 800 bilder kvar att rensa bland. Blir ganska jobbigt efter ett tag har jag upptäckt. I alla fall så är det många som ville se bilder, men hinner tyvärr inte fixa det nu idag(börjar bli lite sent enligt klockan). Snäll som jag är ibland slängde jag ihop nån bild bara för att ni ska få vila ögonen på något medan ni väntar på resten.
Förövrigt har jag haft en bra dag. Hoppade över min enda sovmorgon för att gå till gymmet med Elin. Kändes nödvändigt efter det här jullovet. Drog mig sen mot skolan, åt kinalunch med några underbara girls och sen blev det mer träning.
Nu måste jag sova, för imorgon väntar morgonträning. Hallelujah att skolan har börjat.

Kommentarer
Postat av: Charlie

Äntligen!!!!!!

2012-01-17 @ 09:49:12
URL: http://encheese.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Inte alls avundsjuk nej nej.... ;)

2012-01-17 @ 21:35:57
URL: http://aandmstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0