fyfan vad jag är glad

Hej på er mina fina läsare!
Vet att jag varit lite frånvarande den senaste tiden, men har inte haft någon tid eller ork för bloggen. Har haft mina två värsta veckor i skolan någonsin. Har suttit dagar och nätter och bara pluggat, pluggat och pluggat. Idag skickade jag dock in sista uppgiften för det här året, vilket jag är så sjukt lycklig över. Inte nog med det är det bara två dagar kvar av skolan, tagggggggga!!
Idag har varit en riktig chilldag. Hade två lektioner där det lämnades in böcker(!!!!) och betygpratades. Tog en god lunch på stan med Linnéa och några härliga grabbar. Efter "skolan" tog jag mig upp till tennishallen för att hälsa på lite. Som jag saknar att spela tennis alltså...
Nu har jag bakat kakor till klassen imorgon, kommer bli fett med svull. Så niceee!

Kommentarer
Postat av: Majis

ÅHH vad skönt för dig Saris!!! jag känner med dig, blev också klar med allt igår (onsdag alltså)!!

2012-06-14 @ 20:02:28
URL: http://imaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0