säger hej

Slänger upp en lite äldre bild från Charlies blogg, då jag inte har någon ork att fixa egna.
Hej alla mina trogna läsare!
Har blivit otroligt dålig uppdatering nu på senaste tiden. Var dock i Stockholm hela helgen, så det är därför bloggen stått lite stilla. Har så mycket för mig just nu, så har inte så mycket tid över till att blogga. Hoppas ni förstår. Tänkte i alla fall skriva att jag lever, och är på g igen! Lovar att jag skriver igen imorgon. Men nu måste jag sova. Imorgon väntar nationella prov, yesssss! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wohoooo! Du lever!

Neråå men du hade ju systemen med till Stockholm såg jag??? Lägg upp lite bilder, puss

2012-05-08 @ 17:32:36
Postat av: Challe

Det var jag som skrev förra men namnet försvann.... / Mvh Challe

2012-05-08 @ 17:33:16
URL: http://encheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0