ett foto i timmen

10.00 - Idag bestämde jag mig för att ta ett foto i timmen. Började dagen vid tio då jag gick hem till morfar för att hjälpa han med dagens teknik. Bjuder på morgonens facelook. 
11.00 - Begav mig mot skolan där jag mötte upp världens bästa Elin, som inte hade haft en bra morgon.
12.00 - Efter en god lunch med Sara och Elin satte vi oss i klassrummet för att skratta åt William Spetz nya video. 
13.00 - Hade mattelektion där vi gick igenom nya regler och formler vilket gav nästan hela klassen huvudvärk. 
13.05 - Min underbara vän Sixten tyckte matten var jätterolig! Och sen gillade han min kamera också. Sixten är så snäll, go och glad så han fick en speciell liten plats här i bloggen. 
14.00 - Pratade spanska som aldrig för på dagens spanskalektion. Jag och Elin var glad och hade det bra. Fast alla var inte lika glada. 
15.00 - Träffade på min fina Lisa och även Ludwig innan det var dags för redovisning på samhällslektionen. Gick strålande!
16.00-17.00 - här blev det ingen bild då jag och Disa skyndade oss iväg till gymmet för ett Zumba-pass. 
18.00 - Passet avklarat och jag tar mitt pick och pack och drar mig hem! Jag och disa skakade både bröst och rumpa. 
19.00 - Kom hem och åt därefter middag. Pastasnäckor äger!
20.00 - Bullbak här hemma. Jag orkade inte göra mer än att pensla och sockra. 
21.00 - Slog mig ner i soffan för att kolla på dagens avsnitt av favoritserien. Svenska Hollywood fruar it is. Här tog även mitt "ett foto i timmen" slut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0