onsdag 17

Har verkligen varit sämst uppdatering här, MEN oj så glad jag blir när jag ser att ni fortfarande kikar in trotts allt!! 
Har haft några jävliga veckor, som aldrig tycks ta slut. Men idag tror jag allt att den värsta dagen på dessa veckor är kommen. Fick idag ta mig igenom en av mina största fobier villket var jobbigt, en sämst skoldag som toppades med att jag failade totalt på det värsta matteprovet jag gjort i hela mitt liv. Avslutade dagen med att jobba, vilket gick sämst. Kom hem nio och fick då äntligen äta middag efter att inte ha ätit sen lunch. Nu har jag suttit hjärndöd på mitt rum och försökt göra resten av högen med läxor. Går dock åt skogen, så jag skiter i det här och sover istället. yolo.
Vill avsluta med något positivt. Våren är här och det är NICE. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0