show me something

Tycker att det mesta är väldigt jobbigt för tillfället. Är ständigt trött, trots att jag sover. Är grymt skolless, trots att jag knappt går i skolan. Har inga kläder att sätta på mig på morgonen, trots att garderoben är full. Och jag är så less på vinter och snö, trots att jag precis var utomlands. 
Det är tur att det finns några ljusglimtar i vardagen, tots allt. Som när busschauffören skruvar upp radion på högsta volym och sjunger med till Darins "Astrologen" så att hela bussen diggar med. Eller när jag får skratta och sjunga tillsammans med kören på onsdagskvällen. Då mår man. 

Kommentarer
Postat av: Charlie

Fina du! Vi måste ses något snart! Kommer du den 11? Puss

2013-02-06 @ 23:56:48
URL: http://challee.blogg.se
Postat av: Michelle Osein

Känner igen mig bra i din text!
Tack fina du och detsamma! Hoppas du har haft en bra dag! :)

2013-02-07 @ 20:04:02
URL: http://michelleosein.se
Postat av: Unknown hot Guy 95

Du behöver en man vid din sida! Det är lösningen

2013-02-08 @ 16:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0